Sponsorlu bağlantılar


Kaliteli msn nickleri

En Kaliteli Msn Nickleri 


Sizler için özel olarak araştırdığımız kaliteli msn nickleri kullanımınıza hazır.Kaliteli msn nickleri ile msn de fiyakalı bir görünüme sahip olacabilceksiniz.

Duygusal msn nickleri

aşk bir sanatsa bu sanatın ustasıyım///&///

haNİ unUTSun demişsin ya beni o imkansız unutmam için hatırlamam gerekio

bu ask böyle çekilmiyor, biz en iyisi itelim

Beni dünde bırakmasaydın, seninle yarına gelirdim ...


Gözümde Bir Damla Yaş Olsan Seni KaybetMemek İçin Ağlamazdım...

~~ Ona séNİ SéVİYORUM déMéK~ VARKén ~~ NAßér D€M€K ~ ZORUMA GİDİYOR•

kusuRa bakma aŞkι biLm℮y℮n bir kaLpd℮ mutLuLuk arayamam

affet beni askım nasılda unutmusum sensizliği

gidişinlee yüksalen slow sarkıyı, remix yaptım kopuyorum

gülü gelene sevgiyi bilene nefreti hak edene vermeli

.....Rüyalarımın Eşsiz Güzelliklerinden Biriydi Sana Bakmak.....

•ßєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα öℓüм .

._|.<(+_+).|_.SENİ DÜNYALAR KADAR SEVİYORUM DİYENE İNANMA ÇÜNKÜ DÜNYA KADAR KAHPE BİR GEZEGEN YOKTUR!.|.<(+_+)>.|/.

Aşk Acıdır Derler Ya Aldırma Aşk Bir Mucizee <3

.......ömrümden ömür verdim,daha ne yapacaktım beni yaratan varken sana mı TAPACAKTIMM .......

affet beni askim.bu kalb seni asla unutamaz.geri dön ne olursun.

qiden qider qittiqi qün biter b£n qid£ni d£qil qid£n b£ni ayb£d£r...

aslıNDa ikimizDe aynı ŞEyİ dÜşÜnÜyOruZ ben SENİ SEN kendini . . . :(

HaYaT BiR AyNaDıR KeNdİnİ GöRmEnİ SaĞlAr..

HaNgİ SoRuDaN BaŞlAyAcAğImA KaRaR VeRmİşTiM kİ SıNaV BİtTi... xD xD xD xD xD

Keşke ulaşabilsem sana ama olmuyo yapamıyorum okadar uzaktasın ki seni ancak rüyamda görüyorum

Herkesin Kaderi Kendi Elindeyse...Ver Elini Bir Olsun ikimizin Kaderi...

Msn kaydol sitemizde buna benzer paylaşımlarımız devam edecektri.

Hiç yorum yok:

Back to Home Back to Top

İnternette kaydolma probleminiz varsa msn kaydol sitesi ile herşey sizin elinizde olsun. neye yarar - takipçi twitter takipçi arttırma domain sorgulama